We verzenden alle artikelen via het business parcel- en cargosysteem van GLS, Westerman en Oegema. Afhankelijk van het artikel wordt uw bestelling bezorgd met een bestelbus of een vrachtwagen. In alle gevallen kunt u erop vertrouwen dat uw bestelling snel en onbeschadigd bij u wordt afgeleverd.
Afeverdatum:
U kiest u gewenste afleverdatum tijdens het bestellen. Indien op voorraad kunnen we bestellingen welke binnenkomen voor 11:00 in de ochtend kunnen de volgende dag geleverd worden (bel ons direct als dit gewenst is). De exacte afleverdag is echter afhankelijk van de leverancier en uw postcode: Klik hier voor de bezorgdagen per postcode.
U kan geen aflevertijd kiezen. Een voorkeurstijd doorgeven kan ook niet. Een extern bedrijf regelt het vervoer en we hebben geen invloed op de planning. De werkelijke aflevertijd is pas bekend als de routeplanning voor de afleverdag gemaakt is. Dit is rond 20:30 op de dag vóór levering. Voor die tijd is het onmogelijk om een aflevertijd door te geven. Rond 20:30 op de dag vóór de afleverdag krijgt u de geplande tijd door per email.
Voorraad:
Nagenoeg alles is op voorraad en snel leverbaar. Er zijn rond de coronacrisis wat leverproblemen geweest maar deze zijn gelukkig al lang weer opgelost. Toch kan het nooit kwaad om van tevoren te informeren als de afleverdatum essentieel is. We kunnen dan bijvoorbeeld de artikelen eerder voor u laten reserveren.
Bel ons op wanneer u haast heeft:
Orders en emails worden op volgorde afgehandeld en soms kunnen er enkele uren tussen binnenkomst en behandeling liggen. Voor noodgevallen hebben we in ons magazijn in Waddinxveen een grijpvoorraad liggen. Het is een beperkt assortiment maar wellicht kunnen we u direct verder helpen. Bel of mail ons!
Keralit wordt bezorgd met apart vervoer. In veel gevallen zal dat een bakwagen zijn van Westerman Logistics of Oegema Transport. Dit zijn de wat kleinere vrachtwagens die nagenoeg overal kunnen komen. Voor deze leveringen spreken we vooraf een afleverdatum met u af. Zodra de planning bekend is krijgt u een email met de afleverdatum en, als deze beschikbaar is, ook een aflevertijd. Vanwege de lengte van deze pakketten verwachten we hulp bij het lossen. Zonder hulp kunnen we geen reclamaties aangaande transportschade accepteren.
Overal kan wat fout gaan, ook bij productie, bij ons en tijdens het vervoer. Wanneer blijkt dat we verkeerde artikelen, verkeerde aantallen of beschadigde artikelen hebben geleverd: bij voorbaat onze excuses!
Uiteraard zijn wij zijn verantwoordelijk dat de artikelen goed en onbeschadigd bij u worden afgeleverd. In overleg met u spreken we af hoe we het snel en effectief zullen gaan oplossen.
Let op:
--> Controleer binnen enkele dagen na aankomst alle artikelen op beschadigingen. Na 10 dagen kunnen we geen reclamaties meer accepteren.
--> Neem direct contact op bij een schade, leg het artikel geheel apart want de beschadigde artikelen moeten geheel retour voor onderzoek,
SWDS
Producten
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Vul hieronder uw e-mail adres in. U ontvangt van ons een email waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Klant worden?
Aanmelden
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.