Klachten moeten snel en goed worden opgelost. Veelal ontstaat een klacht uit een misverstand of is het gevolg van slechte communicatie. In beide gevallen hebben wij een fout gemaakt en zouden deze graag willen verbeteren. We begrijpen ook dat met name door de moderne communicatiemiddelen alles steeds onpersoonlijker lijkt te worden. Hierdoor kan een probleem escaleren tot een ontevreden klant met een klacht. We willen dit absoluut voorkomen.
Vandaar vragen wij u om werkelijk alles te melden waarover u ontevreden bent. Enerzijds kunnen we wellicht het probleem direct oplossen, anderzijds leren wij ervan hoe we onze service kunnen verbeteren. We verwarren duidelijkheid niet met onvriendelijkheid, u bent immers onze klant en u mag alles melden. U heeft het recht dat uw bestelling goed en netjes afgehandeld wordt.
U kan de klacht doorgeven op de manier die u het best bevalt:
SWDS bv
Kouwe hoek 16 2741 PX Waddinxveen
SWDS
Producten
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Vul hieronder uw e-mail adres in. U ontvangt van ons een email waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Klant worden?
Aanmelden
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.